A CLB a francia April magyar leányvállalatának a termékét értékesíti. A piacon először több mint egy éve megjelent másik internetes alkusz cég, a Biztositás.hu Kft. tapasztalata is hasonló volt az értékesítés fellendültekor, ott is azok keresték az ACE European Group kockázatvállalásával kínált munkanélküliségi biztosítást, akik kevésbé voltak veszélyeztetettek.
A Google adatai szerint az elmúlt hónap során is heti 3-5 ezer hazai érdeklődő próbált a legismertebb keresőn keresztül információhoz jutni a munkanélküliségi biztosításról - olvasható a CLB közleményében. A szerződők a 6, illetve a 9 hónapra választható szolgáltatás közül a hosszabb idejűt keresik. A leggyakrabban választott 100 ezer forintos szolgáltatás egyúttal azt jelenti, hogy nem a minimálbéres, hanem a jobban kereső réteg köt ilyen biztosítást, hiszen a szolgáltatás nem lehet több mint a nettó jövedelem 70 százaléka. A másik gyakorlati tapasztalat, hogy 10 munkavállalóból 7-8 meg tud felelni a biztosítási feltételeknek.
Rácz István a Biztositás.hu Kft. ügyvezetője elmondta, hogy az ACE biztosításából 10 ezret értékesítettek, akkor viszont a kockázatvállaló felfüggesztette az értékesítést. Az ő tapasztalata szerint a 80-90 ezer forintos szolgáltatás volt a jellemző, mivel ennek a havi díja alatta maradt 3 ezer forintnak. Most már az ő cége is az April biztosítását közvetíti, eddig 2 ezret adtak el belőle, és a szolgáltatás összege, valamint a havi díj nem változott. Az ügyvezető úgy véli, hogy a válságból való kilábalás nem csökkenti a munkanélküliségtől való félelmet, így ez a piac még felfelé tart.
Elvileg kétmillió magyar alkalmazottat érinthet élete során az elbocsátás veszélye, ekkora jelenleg a munkanélküliségi biztosítás - mint termék - potenciális piaca, mondta Francois Maresquier, az April CEE Development Kft. vezérigazgatója az MTI-nek a közelmúltban.
A magyar April által kidolgozott terméknek az AXA a kiválasztott kockázatvállalója, miközben az April Kft. "csak" értékesítési és a teljes ügyfélkapcsolati folyamatokat menedzseli a magyar piacon.
A vezérigazgató évi 10-20 ezer szerződés megkötésére számít Magyarországon, ennek elérésére kapcsolta be az értékesítésbe az internetes biztosítási alkuszokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.