BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Összefogott a három mobilszolgáltató a feltöltőkártya-kóddal kapcsolatban

A Pannon, a T-Mobile és a Vodafone ezúton ismételten felhívja a figyelmet arra, hogy sajnálatos módon továbbra is nagy azon visszaélések száma, amikor a mobilszolgáltatók ügyfeleit ismeretlenek telefonon különböző okokkal – pl. nyeremény ígéretével – megkeresik és érvényes feltöltőkártya-kód bediktálását kérik - áll a szolgáltatók közös felhívásában.

A hivás több esetben magukra a mobilszolgáltatókra hivatkozva, vagy a mobilszolgáltató vezetőjeként bemutatkozva történik.

A három hazai mobilszolgáltató ezúton kéri ügyfeleit, hogy érvényes feltöltőkártya-kódot soha, semmilyen okból másnak – főként ismeretleneknek - ne adjanak ki. Ugyanígy idegenek által megadott hívószám kártyás egyenlegét nyeremény ígérete miatt vagy bármely más okból elektronikusan ne töltsék fel.

Sajnálatos módon ugyanis a Magyarországon elszaporodott visszaéléstípus során az elkövetők a kódot kicsalva vagy különféle ígéretekkel az ügyfelet másik hívószám feltöltésére rábírva az érintetteknek kárt okoznak, az önként átadott információkkal visszaélnek.

Ilyen esetekben az okozott kárért a mobilszolgáltatók felelősséget nem tudnak vállalni.

A mobilszolgáltatók javasolják: amennyiben bárki hasonló megkereséssel találkozik vagy az átadott feltöltőkártya kódjával mégis visszaéltek, mielőbb tegyen feljelentést a lakóhelye szerinti rendőrségen.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.