Az MBT lábbelik egyedül Magyarországon indultak önálló üzlethálózattal, a világ más pontjain többnyire általános cipőboltokban kaphatóak – a svájci szabadalom hazai forgalmazójának, az MBT Magyarország Kft.-nek ez a felismerés hozott piaci sikert, legalábbis erről árulkodnak az üzleti eredmények.
A pécsi vállalkozás 2007-ben 962,1 millió forintos bruttó árbevételt ért el, amit a tavalyi évben 2,46 milliárd forintra sikerült feltornázni. A 2005-ös kétezer pár után, egy évvel később 14 ezer, tavalyelőtt már 35 ezer, az elmúlt évben pedig 73 ezer pár MBT kelt el Magyarországon. Ez utóbbi az angliai MBT-értékesítésnek közel a fele. 2009-ben az MBT további expanzióra, illetve a rekordforgalom megismétlésére készült, és az idei évben már az eddigi eredmények alapján is ez sikerült.
Az MBT jelenleg 69 üzlettel rendelkezik Magyarországon: 27 MBT Pont saját tulajdonban van, 42 üzletet pedig franchise partnerek üzemeltetnek. Mivel az MBT-t forgalmazó országok közül hazánkban alakították ki a legsikeresebb üzleti modellt, a cég egy éve megkapta a kereskedelmi jogot további 13 kelet-közép-európai piacra. Közöttük van Albánia, Koszovó, Moldova is, de nagyobb forgalmat Csehország, Horvátország, Románia, Szlovákia, Szlovénia piacán várják.
Az MBT már megnyitotta üzleteit Horvátországban és Szlovákiában is, mindkét helyen a fővárosban találhatóak az első MBT Pontok. Mindemellett a hazai üzletek számát is szeretnék növelni, valamint a franchise rendszerüket továbbterjeszteni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.