A televízió mint reklámfelület alulértékelt jelenleg – mondta Málnay B. Levente, a Chello Central Europe (CCE) december elsejével kinevezett vezérigazgatója a Világgazdaságnak adott interjújában.
Ma már jól látszik, hogy a reklámozók tisztában vannak azzal az évek óta tartó tendenciával, hogy a nézők egyre inkább a tematikus televíziós csatornákhoz vándorolnak, azonban még van min javítani, ez ugyanis teljes mértékben egyelőre nem érzékelhető a reklámköltések eloszlásán – tette hozzá.
Az idei év egyik legfontosabb tapasztalata az, hogy a válság sokkolta a döntéshozókat. Általános volt, hogy nem volt idő az átgondolt döntésekre, inkább azonnal vágtak a költségvetésen, így több esetben teljes kampányok maradtak el – hangsúlyozta a vezető, aki szerint 2010 ezzel szemben sokkal inkább a gondolkodás éve lesz, a döntések sokkal differenciáltabban születnek majd.
További részletek a holnapi Világgazdaságban!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.