Az új Grayling három sikeres kommunikációs ügynökség (a Grayling, a Trimedia és az Mmd) összeolvadásával jött létre. Célja, hogy dinamikus növekedés révén a világ vezető független public relations, public affairs és befektetői kapcsolatokkal foglakozó tanácsadó ügynökségévé váljon az elkövetkezendő öt éven belül.
Az új vállalat megalakulásával kapcsolatban Michael Murphy, a Grayling vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: “A Grayling új gondolatiságot képvisel korunk gyorsuló és állandóan változó világában. E folyamatosan kihívásokat támasztó korban az ügyfelek olyan újfajta szemlélettel rendelkező tanácsadó partnert keresnek, aki szakértői támogatásával megkönnyíti céljaik megvalósítását és az új lehetőségek kiaknázását. A Grayling tanácsadó partnerként friss és újszerű ötletekkel támogatja ügyfeleit, hiszen szakembereink maguk is teljesen különböző háttérrel, szakmai tapasztalattal rendelkeznek. E háttérnek köszönhetően társaságunk kiemelkedően gazdag tapasztalati téren és kreativitásban egyaránt."
A Grayling magyarországi vezérigazgatója, Ábrahám Gergely úgy véli: „Az Mmd megalakulása óta folyamatosan a magyar és kelet-közép európai térség kommunikációs ágazatának egyik vezető és meghatározó szereplője. Az összeolvadás révén kiterjedő tudásbázisával és globális hátterével sokoldalúbb szolgáltatásokkal állhat jelenlegi és leendő ügyfelei rendelkezésére. A Grayling immár nem csak egy-egy adott ország határain belül lehet ideális tanácsadó partner a vállalatok és szervezetek kommunikációjának és public affairs stratégiájának kialakításában, hanem európai uniós, vagy akár globális szintéren is.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.