A bennfentes informátorok úgy tudják, az Apple egy hét alatt több százezer iPadre kapott előrendelést. A készülék április 3-án debütál és a lapnak nyilatkozók úgy látják, hogy az Apple nagyobb sikert arathat vele, mint az iPhone-nal az első három hónap eladásait tekintve.
Csakhogy kérdéses, milyen tartalmakhoz juthatnak hozzá a leendő tulajdonosok, mivel az Apple jelenleg is tárgyal a médiumokkal a felhasználás feltételeiről. Az Apple kezdetben TV műsorokat szeretett volna közvetíteni az iPaden, de ez a lehetőség végül kútba esett, mert a csatornák nem szívesen vállaltak olyan üzletet, ami csökkentette volna bevételüket.
Ezért az Apple most azt szeretné elérni, hogy az iTuneson alacsonyabb áron kínálhassa a TV műsorokat, a jelenlegi 1,99-2,99 dollár helyett 0,99 dollárért. A szolgáltatók viszont ezt sem szívesen fogadnák el, mert attól tartanak, hogy ezzel kockáztatják a kábeles ügyfelek előfizetéseiből származó hatalmas bevételüket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.