A SirValUse Consultingot 2000 májusában alapították, és mára már Európa legnagyobb tanácsadó cégévé vált a felhasználói élmény és a felhasználhatóság kutatásának területén. A SirValUse megvizsgálja, hogy mennyire felhasználóbarátak egyes weboldalak, szoftverek, mobileszközök, ipari gyártástechnológiák, mindezek használati értéke és designja. Emellett pedig optimalizálja mindezeket. A nurago – amely még mindig új vállalatnak számít – a digitális márka, média és felhasználhatósági kutatások egyik vezető vállalata.
2010. május 4-én a GfK 40 százalékos részesedést szerzett a SirValUse Consultingban és a nuragoban, mellyel a piackutatás egyik legfejlettebb ágazatába ruházott be. A SirValUse Consulting és a nurago együttesen mintegy 120 alkalmazottal rendelkezik Hamburgban, Hannoverben, Berlinben, Münchenben, Londonban és Pekingben. 2009-ben a két vállalat együttes értékesítése mintegy 6,5 millió eurót tett ki. Ügyfeleik között számos olyan nemzetközi vállalat szerepel a szolgáltatási, kiskereskedelmi és ipari szektorokból, mint a Google, a Deutsche Telekom, az OTTO, az eBay, az LG és a Samsung.
Az új partnerkapcsolatoknak köszönhetően a GfK megerősíti szaktudását a felhasználói élmény és az online kutatás területén. A SirValUse és a nurago számára pedig számos előnyt kínál a GfK Csoport globális hálózata, hiszen a világ negyedik legnagyobb piackutató vállalata több mint száz országban rendelkezik leányvállalatokkal. A GfK és a nurago első közös sikerét a német és a brit Media Efficiency Panel kidolgozásával érte el (Németországban korábban GfK Web Efficiency Panel néven szerepelt), amely lehetővé teszi a keresztmédia hirdetési kampányoknak a vásárlók tényleges vásárlási viselkedésére gyakorolt hatásának részletes elemzését.
„A nuragoval és a SirValUse-zal kötött együttműködésnek köszönhetően a GfK megerősítette a digitális média területén kijelölt stratégiai irányvonalát. Új közös projekteken dolgozunk, hogy a fogyasztói viselkedésről meglévő átfogó adatbázisunkat még egyértelműbben köthessük össze az online kutatásból származó megállapításokkal” – mondta el Wilhelm R. Wessels, a GfK SE igazgatótanácsának tagja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.