BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Zaklat a Cofidis a telefonokkal: a PSZÁF már intézkedett

Azonnali hatállyal megtiltotta a Cofidis Magyarországi Fióktelepének a pénzügyi felügyelet, hogy ügyfeleit az általuk - a szerződésben megadott - lehetőségeken kívül más úton is megkeresse a közöttük fennálló jogviszonnyal kapcsolatban.

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének (PSZÁF) határozatából kiderül: a Cofidis egyik ügyfele azt kifogásolta, hogy a cég rendszeresen zaklatja hozzátartozóját annak ellenére, hogy telefonszáma titkos, és az ügyfél a számot nem adta meg.

Az ügyfél 100 ezer forint személyi kölcsönt vett fel, amit kezdettől rendszertelenül fizetett, ezért a cég írásban és telefonon is felszólította kötelezettsége teljesítésére - állapította meg fogyasztóvédelmi eljárása során a felügyelet.

Az ügyfél az általa megadott elérhetőségeken hosszabb ideje elérhetetlen volt, így a pénzügyi szolgáltató azon a telefonszámon is megkereste, amelyről korábban hívta, és amelyet akkor a rendszere rögzített. Ehhez azonban nem volt joga.

A Cofidis törölte nyilvántartásából az ügyfél hozzátartozójának telefonszámát.

 


 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.