A fapados légitársaság részvényeinek árfolyama 6,8 százalékot zuhant, miután McCall elismerte, hogy a járatkésések valóban gondot jelentenek a cégnél. A kurzus 2009 áprilisa óta nem esett ilyen mértékben.
A vezérigazgató egyúttal közölte, hogy tárgyalásokat kezdeményezett Stelios Haji-Ioannouval, az EasyJet alapítójával, aki ellenzi a cég gazdasági terveit és felvetette, hogy megvonja a névhasználati jogot a cégtől. Az Easyjettel kapcsolatban korábban a Ryanair került összetűzésbe a késések miatt: az ír rivális ugyanis azt állította, hogy az EasyJet nem közöl pontos adatokat a járatkésésekkel kapcsolatban.
Gert Zonneveld, a Panmure Gordon elemzője a Bloombergnek elmondta: a légitársaság nem engedheti meg magának, hogy késsen, ha olyan forgalmas reptereket használ, mint a londoni Gatwick.
Az Easyjet egyébként alulmaradt a fapadosok versenyében egy német szervezet friss felmérése szerint. A Mobil in Deutschland az Air Berlint, a Condort, az Easyjetet, a Pegasust, a Tuifly-t, a Ryanairt, a Lufthansát, valamint a Germanwingst értékelte számtalan szempont alapján. Az első helyet a Germanwings szerezte meg, a fapados légitársaság a pontosság, az ülőhelyek elhelyezése, a törzsutas program és a foglalás tekintetében ért el a riválisoknál jelentősen jobb eredményeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.