Hozzátette: a társaság 10-15 évre előre gondolkodva folytatja az ingatlanvásárlásokat, még akkor is, ha manapság – a válság okozta vásárlóerő-szűkülés miatt – parkolópályára kerültek a hálózatbővítési tervek. Egyelőre az látszik biztosnak, hogy leghamarabb a jövő év végén nyithat újabb hipermarketet a cég.
Addig is azzal próbálja növelni forgalmát, hogy év végéig jelentősen növeli saját márkás termékeinek körét. A magyar piacra 14 évvel ezelőtt lépett Auchan csupán tavaly augusztusban kezdett saját márkás cikkeket árusítani, valószínűleg a válság hatására különösen kiélesedett árverseny hatására. A döntést utólag igazolta az a Jean Paul Filliat által idézett, több mint húsz európai országra kiterjedő piackutatás, amely szerint a magyar vevő fordítja a legnagyobb figyelmet a legjobb ár/érték arányú cikkek kiválasztására.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.