Az AXA biztosítási termékei fedezetet nyújtanak a sítúrákra utazók által legfontosabbnak vélt kockázatokra, így például átvállalják az esetleges orvosi és mentési költségeket, valamint a sífelszerelésben esetlegesen előforduló károkat.
Az utazásszervezői piacon 20 éve jelenlévő, legnagyobb hazai síutaztatóként a Cartour évente átlagosan 130-170 ezer vendégéjszakát értékesít partnerei és ügyfelei felé. Az utazók körülbelül 30 százalékos biztosításkötési hajlandóságát figyelembe véve az AXA várhatóan mintegy 30-40 millió forint díjbevételre számíthat a 2010-2011-es síszezonban a most létrejött partnerség eredményeként.
Bár az utasbiztosítások az interneten könnyen és gyorsan megköthetőek, és költségük elhanyagolható a teljes utazás díjához képest, a külföldre látogató magyarok nagy része - közel 70 százaléka - még mindig ennek megkötése nélkül utazik. A hazai biztosítótársaságok körülbelül 5-6 éve kínálnak kifejezetten sízőknek szóló utasbiztosításokat.
Ez idő alatt komoly előrelépés történt a termékfejlesztés területén is: amíg például a hódeszkázás egy évtizede még extrém sportnak minősült, és a legtöbb biztosító pótdíjat kért a hódeszkásoktól, vagy egyenesen kizárta ezt a tevékenységet, addig mára már a pályán kívüli sízést folytatók biztosításáról folyik a szakmai vita.
Egy fő egy hétre szóló átlagos síbiztosításának díja 3400 forintba kerül, ez – többek között – limit nélküli hazaszállítást, 10 millió forintos orvosi kezelési költséget és 150 ezer forintos sportfelszerelés-biztosítást foglal magába, ám a társaságok kínálatában megtalálható a 100 millió forintos orvosi kezelési költséget garantáló limit is. Egy négyfős család (18 éven aluli gyermekekkel) 9770 forintért, egy átlagos síút 5-6 százalékáért válhat biztosítottá.
Az AXA Biztosító 2009-ben 575 millió forintot meghaladó díjbevételt ért el utasbiztosításokból, így a tavalyi évben mintegy 10 százalékponttal csökkent utasbiztosítási piacból körülbelül 7 százaléknyi részesedést mondhatott magáénak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.