A vásárlók a külföldi termékek helyett ma már egyre szívesebben választják a magyar árukat, így a fogyasztók az általuk megvásárol, termékekkel hozzájárulnak a hazai vállalatok, és így Magyarország gazdaságának fejlődéséhez is. A MagyarBrands célja, olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek akár Magyarország határain túl is.
A fogyasztói kategóriában a Figyelőben olvasható 50-es toplista vezetője a száz százalékig magyar tulajdonú Pick. Az első tíz helyezett közt a Kalmopyrin és a Zwack Unicum kivételével tisztán magyar tulajdonú vállalkozások szerepelnek. A lista ezüstérmese a Gyulai lett, hírneve alapján a Herendi és a Zsolnay lett volna a második illetve harmadik.
A Figyelő összeállította az üzleti márkák 25 tagú rangsorát is. A toplista élén a Rába áll, mely társaság korábban elnyerte „Az év legeredményesebb magyar vállalata” díjat is. A járműipari cég elsősorban az identitás, ismertség és jó hírnév kritériumokra kapott magas pontszám alapján végzett az élen.
A hírnév tekintetében a NavNGo teljesített a legjobban, míg a listavezető márkái közül a Richter.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.