A múlt esztendő volt az első a Spar Magyarország két évtizede alatt, hogy a forgalom nem érte el az előző évi szintet. Most viszont 4 százalékkal, 381,32 milliárd forintra csökkent a bruttó árbevétel. Ennek egyik oka, hogy negyedik éve csökkent – az elmúlt évben mintegy 2 százalékkal – az élelmiszer-kereskedelemben eladott árumennyiség.
Másrészt a vásárlóerő szűkülésével minden korábbinál nagyobb figyelmet szentelnek a fogyasztók az árengedményes akciókra, s ezzel párhuzamosan élénkül az alacsonyabb árfekvésű saját márkás, illetve diszkonttermékek forgalma – mondta sajtótájékoztatóján Feiner Péter, a SPAR Magyarország Kft. igazgatóságának elnöke, hozzáfűzve: így természetesen kevesebb lett a bevétel, de részben amiatt is, hogy tavaly folyamatosan nyolc-tíz szupermarket volt két hónapig zárva felújítás miatt.
A cég ugyanis tavaly összesen 57 egykori Plus üzletet modernizált és alakított át SPAR szupermarketté. Emellett Újfehértón, Kazincbarcikán és Martfűn létesült új üzlet, valamint megújult a tatabányai Interspar és az egri szupermarket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.