A cég utasainak 39 százaléka all inclusive ellátással vásárolta meg vakációját, így az út árába –az elfogyasztott mennyiségtől függetlenül- benne foglaltatott minden étel és ital. Az all inclusive nyaralások térnyerésének köszönhetően az egyéb típusú ellátással eladott üdülések száma arányosan csökkent: például félpanziós ellátást a magyar utasok egynegyede kért, míg 28 százalékuk döntött úgy, hogy ellátás nélkül veszik igénybe a nyaralóhelyek szolgáltatásait.
Megugrott a kereslet a négy- és ötcsillagos szállodákra is – mondta Farkas Dániel, az Invia.hu online utazási ügynökség marketing menedzsere. A trend mögött álló egyik mozgatórugó mindenképpen a török utak idei népszerűsége, hiszen a helyi turizmus eleve a felsőbb kategóriás, all inclusive szolgáltatásokra specializálódott.
Az Invia ügyfeleinek 65 százaléka repülővel utazott el nyaralására. A vakációzók 24 százaléka egyénileg tette meg a lakhelye és a kiválasztott desztináció közötti távolságot, míg 11 százalékuk döntött úgy, hogy busszal utaznak el szabadságukra. A buszos utak száma 69 százalékkal ugrott meg, vélhetően a kedvező árnak köszönhetően.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.