A kampány elsÕ hetében csaknem hatvanezren váltottak kötelezÕ biztosítást a Netrisk.hu-n, hasonlóan a múlt évhez. A tavalyi kampány akkor rekordszámú, 360 ezer átszerzÕdést hozott az online biztosításközvetítés több mint 60 százalékát bonyolító portálon. Az aktivitás annak fényében kiemelkedÕ, hogy évrÕl évre kevesebb autós biztosítási évfordulója esik az év végi kampányra. Az elmúlt egy évben csaknem 600 ezer autós került ki a novemberi hajrából.
Vagyis a kampányban még érdekelt autósok között az aktivitás nagyobb, mint a múlt évben. A Netrisk.hu becslése szerint az érintett autósok közel harmada válthat a hónap végéig. Az elsÕ hét statisztikája alapján a vesztett és nyert ügyfelek számát együtt nézve az Allianz áll a legrosszabbul. Nagyjából háromszor annyi autós mondja fel itt kötelezÕ biztosítását, mint ahányan ideszerzÕdnek más biztosítótól.
A második legnagyobb vesztes a K&H, a harmadik az MKB Biztosító. A nyertesek rangsorában a vitathatatlan elsÕség az Uniqa Biztosítóé, amely hatszor annyi új ügyfelet szerez, mint ahányat veszít. A második a Wabard, a harmadik a Genertel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.