A Gusto egyik alkalmazottjától úgy tudjuk, hogy a leállás oka a túl magas bérleti díj. A cég nem szűnik meg, hanem a tervek szerint fél év múlva saját dunakeszi telephelyén nyit új éttermet.
A magyar hamburgeres 2010 végén nagyszabású célokkal lépett a piacra. A konkurens amerikai gyorséttermi hálózatok mellett alternatív választási lehetőséget akart kínálni a hazai fogyasztók számára. Úgy kalkuláltak, hogy az első étterem 150 millió forintos beruházása öt év alatt térülhet meg. Két-három éven belül pedig már csak Budapesten 20-25 éttermet szerettek volna üzemeltetni.
Az optimista forgatókönyv szerint külföldön első körben régiós terjeszkedésben bíztak, a távolabbi cél volt, hogy az Európai Unió többi országában is megjelennek a magyar hamburgerek. Mindez azonban álom maradt a vártnál kevesebb vásárló miatt, pedig az árszínvonal hasonló volt a legnagyobb versenytársakéhoz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.