BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Még csípősebb Porsche Cayenne

A Porsche azt állítja az új Cayenne GTS-ről, hogy olyan vezetni, mint a márka többi sportkocsiját. Ezért 2,4 centivel lejjebb ültették a modellt, mint a bázisául szolgáló Cayenne S-t, a nyolcfokozatú automata váltó végáttételét rövidebbre vették, illetve a 4,8 literes, V8-as szívómotor teljesítményét 20 lóerővel, 420-ra növelték. A Porsche izomkolosszusa 5,7 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/h-ra, s a száguldás egészen 261 km/h-ig tarthat. A külső természetesen jóval vadabb, mint a Cayenne S-é, a lökhárítók és a kerékjárati ívek szélesítése a Turbo verzióról lehet ismerős, de a tetőspoiler és a 20 hüvelykes felnik a GTS kiváltságai. A forgalmazás júliusban kezdődik Európa-szerte.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.