Utóbbi szint mellett szól, hogy csak ehhez rendelhető többek között légkondicionáló (120 000 Ft) és navigátor (100 000 Ft) is. A raktér 3,3 köbméteres, a terhelhetőség 750 kilogramm, a pakolást pedig tolóajtó és 90/180 fokban nyitható kétszárnyú hátsó ajtó könnyíti meg. A fülkében felhasznált anyagok egyszerűek, a hangulat személyautós, a pult tetején nyitott rekeszek, a szélvédő felett pedig jókora polc lapul, így jut hely az úti holminak, menetlevélnek, kabátnak egyaránt.
A 90 lovas dízel üresen meglepő vehemenciával ruházza fel a Dokkert, városi körülmények között kifejezetten fürge a Dacia, a turbólyuk minimális. 130 km/óránál hajszállal 2700-as fordulat alatt dolgozik az 1,5-ös dCi, ilyenkor már hangos a kabin, ellenben az 5,1 l/100 km-es tesztfogyasztás dicséretet érdemel. A futómű bírja az igénybevételt, rossz minőségű aszfalton és terhelve sem jön zavarba, nem úgy a fékek, melyek megpakolva már nem elég harapósak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.