BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Több mint nyolcvan százalékkal nőtt az NN csoport nettó eredménye

PÉNZÜGYEK Kiemelkedően sikeres évet zárt tavaly az NN: a csoport nettó eredménye 588 millió euró lett, ami 82,6 százalékkal magasabb az előző évinél. Ez a magasabb folyamatos üzletből származó működési eredménynek és a javuló eredményt felmutató, új értékesítéssel már nem foglalkozó japán üzletágnak köszönhető – közölte szerdán a vállalat.

A folyamatos üzletből származó működési eredmény az év utolsó negyedévében tovább javult 260 millió euróra, így a 2014-es évet 1 milliárd 86 millió euróval zárták. Ez 20 százalékos növekedés az előző esztendőhöz képest. Az új üzlet értéke 2014 egészére vetítve 196 millió euró, ami csaknem 52 százalékos növekedés a megelőző évhez mérten. Az új szerződések állománydíja tavaly az utolsó három hónapban 264 millió euró volt, ami ugyan 8 százalékkal alacsonyabb a 2013 hasonló időszakában, ám az év egészére nézve az értékesítési eredmények 12,9 százalékkal nőttek, változatlan árfolyamon pedig meghaladták az 1,3 milliárd eurót. Az NN európai biztosítási üzletágának új szerzéseiben egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az életbiztosítási védelmet nyújtó termékek – közölte a pénzügyi szolgáltató. Az új szerződések állománydíja 7,7 százalékkal nőtt: az európai vállalatok szinte mindegyike jobb eredményt ért el, az életbiztosítási termékek értékesítése pedig több mint 16 százalékkal nőtt.

2014-ben az NN csoport függetlenné vált az ING csoporttól. Az NN csoport vállalatai világszerte 2015-ben vezetik be az NN márkanevet. Az idén a magyarországi ING Biztosító is visszatér az NN névhez, és működését NN Biztosító név alatt változatlan formában folytatja. Magyarországon az ING Biztosító, Nationale Nederlanden néven jelent meg 1991-ben, 1997 óta piacvezető a magyar életbiztosítási piacon.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.