Az anyag szerint az OLX-en jelenleg aktív és archivált hirdetések, a felhasználói fiókok, valamint a levelezések átadását a Jófogás.hu részére néhány héten belül megkezdik. Május 9-én megszűnik a hirdetések szerkesztésének lehetősége, illetve az üzenetküldési opció az OLX.hu-n, utána már csak böngészni lehet az oldalon. Két nappal később, május 11-én pedig a site-ra érkező felhasználókat automatikusan átirányítják a Jófogásra, vagyis lezárul az OLX magyarországi története.
Február közepén derült ki, hogy eldőlt a hazai apróhirdetési oldalak küzdelme, miután a Jófogás.hu tulajdonosa megvásárolta az OLX.hu-t. A norvég Schibsted Media Group negyedéves jelentésében hozta nyilvánosságra, hogy a cég megveszi a Nasperstől az apróhirdetési oldalt. Magyarországon 2013-ban vált igazán élessé a két globális cég küzdelme, amit az egyre intenzívebb marketingköltés jelzett. A múlt évben újabb szintre lépett a harc, a Jófogás.hu mögött álló Schibsted felvásárlásokkal erősítette pozícióját.
Tavaly márciusban egy héten belül két komoly ügyletet is bejelentettek. Előbb az Expressz.hu megvételéről érkezett a hír, majd a Használtautó.hu még nem a birtokukban lévő 50 százalékos tulajdonrészének megszerzéséről. Az Allegro Group HU Kft., illetve a mögötte álló Naspers pedig tavaly áprilisban döntött úgy, hogy egy nemzetközi folyamat részeként a piacon addigra előnyt szerző Apród.hu-t átnevezik OLX.hu-ra. Tavaly még mindkét szolgáltató igen intenzív reklámkampányt folytatott, listaáron több tízmilliárd forintot költöttek hirdetésekre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.