A szakmai zsűri által meghozott, csütörtökön Budapesten bejelentett döntés szerint - a 2008-as indulás óta először - nem Dirk Gerkens, a kereskedelmi csatorna posztjáról nemrégiben távozott vezérigazgató, hanem Vidus Gabriella kereskedelmi igazgató került az M&M Top 50 lista élére.
Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője az eseményen elmondta: a másfél tucat szakember által meghozott döntés szempontja volt, hogy az érintett - tulajdonosként vagy menedzserként - mekkora összeg felett rendelkezik, annak elköltésére mekkora hatással van véleménye, személyisége, illetve hogy ezek milyen mértékben változtak az előző évhez képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.