A Manchester United lett az első olyan futballklub, amelynek a márkaértéke meghaladja az egymilliárd dollárt. Az angol csapat annak ellenére került a futballklubok imázsával és szerzői jogaival foglalkozó Brand Finance tanácsadó cég listájának élére – megelőzve a Bayern Münchent – , hogy az elmúlt két szezonban nem tudott bejutni az első háromba a Premier League-ben, és semmilyen trófeát se nyert.
Az első tízben hat angol csapat van, hála az összesen 5,1 milliárd font (7,8 milliárd dollár) értékű új, három évre szóló televíziós szerződéseiknek. Az MU emellett új szponzoráicós megállapodásokat is tudott kötni (a Chevrolet mellett az Adidasszal), így egy év alatt 63 százalékkal növelte az értékét. A márkaérték kiszámításának pontos módszertanát nem közölte a brit tanácsadó cég, de azt kiemelte, hogy az MU hatalmas szurkolótábort mondhat magának Indiában, Kínában, Délkelet-Ázsiában, több mint félmilliárd rajongó követi a körülötte zajló eseményeket – a szponzoroknak pedig ez számít. A Bajnokok Ligáját megnyerő Barcelona idén 28 millióval kevesebbet ér, így két hellyel visszacsúszott, döntőbeli ellenfele, a Juventus nincs az első tízben, mint ahogy más olasz csapat sem.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.