Jövőre lefelé és fölfelé is bővíti a 7-es sorozat motorválasztékát a BMW, jön a hibrid nélküli négyhengeres és a Rolls-Royce-blokkot használó V12-es. Még friss a G11-es 7-es sorozat a müncheniek kínálatában, így folyamatosan kerülnek fel az újabb motorok a palettára. Bármennyire izgalmasan hangzik, továbbra sem lesz a kínálatban BMW M7-es, azonban ahogy azt a német weboldal konfigurátorának apró hibája miatt (az M760Li képét mutatta egy V8-as változat összeállításánál) megtudtuk, a jövőre bemutatkozó, V12-es motorral szerelt csúcsmodell M760Li névre hallgat, tehát rögtön a sportos megjelenéssel és a nyújtott tengelytávolsággal jön.
Az igazán nagy újdonság az lesz, hogy ezúttal ugyanazt a 6,75 literes V12-est kapja a BMW 7-es sorozat is, amit a Rolls-Royce Ghost használ, azonban csökkentett teljesítménnyel, kicsivel 600 lóerő alá lövik be a bajorok. A negyedik negyedévben kerül majd a kereskedésekbe az autó, alaphangon 140 ezer eurós áron, és akkor még szó nincs extrákról vagy épp Individual belsőről.
De jövőre nemcsak fölfelé, lefelé is bővítik a 7-es sorozat kínálatát. Azon a kínai weboldalon, ahol az autók fogyasztását teszik közzé, már szerepel a 730Li (Kínában csak nyújtott tengelytávolsággal kapható az autó), amelybe 2,0 literes, 4 hengeres kerül 252 lóerős teljesítménnyel, és márciustól már kapható is lesz. Ez egyébként annyiból nem újdonság, hogy a 740e névre hallgató, hálózatról tölthető hibrid esetében is ezt a belső égésű motort kapja a vevő, épp csak kihagyják a 8 fokozatú váltóba behajtó villanymotort és az azt ellátó akkumulátortelepet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.