Továbbra is elhatárolódik a turbófeltöltő alkalmazásától a Toyota, amikor arról van szó, hogy fokozza a GT-86-os tudását, de ez nem jelenti azt, hogy nem tudnak sokkal ütőképesebb autót faragni belőle. Itt van példának okáért a GRMN változat. A betűk a Gazoo Racing Masters of Nürburgring kifejezésből erednek, és a Toyota házi tuningcégére utalnak, amely szó szerint az utolsó csavarig átfésülte a konstrukciót. Például az első légterelő, a hatalmas méretű hátsó szárny és a motorháztető karbonból készül, illetve az első-hátsó szélvédő kivételével plexire cserélték az üvegeket.
Ezekkel a megoldásokkal és a kényelmi extrák elhagyásával sikerült 45 kilogrammal csökkenteni a saját tömeget, ami már elég volt ahhoz, hogy a felfüggesztést is áthangolják. A felnik maradtak 17 col átmérőjűek, de amíg elöl maradt a gyári 7 colos szélesség, hátul 8 colos felniket használnak. A 2,0 literes boxermotornál új a szívósor és a teljes kipufogórendszer, a motoron belül kisebb belső súrlódást eredményező alkatrészeket használnak, és könnyebb a lendkerék is, tehát gyorsabban reagál a gázpedálra az erőforrás, amelynek nem mellékesen 200 LE/204 Nm-ről 216 LE/217 Nm-re nőtt a teljesítménye. Rövidebb végáttétellel is javítják még a rugalmasságot, a megfelelő lassulásról elöl 6, hátul 4 dugattyús féknyergeket használó, körben hűtött tárcsákat alkalmazó fékrendszer gondoskodik.
A Toyota 86 GRMN megmarad japán belpiacos modellnek, mindössze száz példányt készítenek belőle 15,5 millió forintnak megfelelő áron, és annak ellenére a Nürburgringen hangolták a felfüggesztését, hogy a nagy földrajzi távolság ellenére valószínűleg egy példány se jut majd el oda.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.