BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nemzetközi piacon is tarolna a Szigetről ismert fizetési rendszer

Közös céget alapított a magyar fesztiválpiac meghatározó szereplője, a Sziget Kft. és a bankfüggetlen elektronikus megoldásokat nyújtó Cardnet Kft.; a készpénzmentes fizetési megoldásokat nyújtó Festipay Zrt.-vel a nemzetközi piacon kívánnak meghatározó szerepet betölteni a jövőben.

A két cég szerdai sajtótájékoztatóján kiadott közlemény szerint tavaly már a legtöbb látogatót vonzó magyar fesztiválok több mint 90 százaléka készpénzmentes volt. A 2015-ös Sziget  Fesztiválon több mint 2,4 millió alkalommal fizettek Festipay kártyával vagy MasterCard érintésmentes bankkártyákkal.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.