Agresszív és sikeres marketingkampányt folytat a T-Mobile Amerikában: a kedvezmények dzsungelében liánként hálózza be és láncolja magához az előfizetőket, állva hagyva versenytársait. A szolgáltató most tízmillió előfizetéses magánügyfelét vette célba, hűségüket egy 41,7 dollárt érő részvénnyel díjazva. (Az árfolyam kilenc éve járt legutóbb ilyen magasságban.) Az öt éve hűséges előfizetők két részvényt kapnak. Az ügyfelek előtt nyitva áll a lehetőség a portfólió bővítésére is, ehhez az kell, hogy újabb előfizetőket toborozzanak a vállalatnak, ami után jutalékban részesülnek. A hálózatépítésben aktív előfizetők a beszervezettek számától függően akár évi száz részvénnyel is gazdagodhatnak. Egy hosszú hűségnyilatkozattal leláncolt új előfizető két részvényt ér a beszervezőnek. A vállalat nem hígítja saját részvényeit, az akcióhoz szükséges papírokat a tőzsdén vásárolja meg, az ajándék részvényt pedig a tulajdonosa akár másnap eladhatja.
A hálózatépítés klasszikus receptje sikeresnek ígérkezik, és felettébb költséghatékony, mentesíti a szolgáltatót az extra kiadásoktól. John Legere vezérigazgató szerint ilyen, a márkahűséget erősítő akciót mások még nem hirdettek. Az amerikai piacon a Verizon és az AT&T után a harmadik legnagyobb mobilszolgáltatónak számító s a negyedik Sprintet már megelőző T-Mobile-nak mindenki számára van valamilyen vonzó ajánlata, legyen szó akár ingyenes videoletöltésről, mozijegyről vagy pizzaszeletről.
Az is vonzó, hogy egyes videoközvetítéseknél, zenéknél a T-Mobile adatszámlálója leáll, nem számít fel ezekért külön költséget. Legere szerint a hűség és az összetartozás „jövedelme” a részvény, nem más, mint köszönetnyilvánítás az előfizetőknek. Kétségtelen, hogy az akciók pénzbe kerülnek, de ezt hosszú távú befektetésként kezelik a Deutsche Telekom leányvállalatánál. Csak az első negyedévben nettó 2,2 millióval nőtt a T-Mobile US előfizetőinek száma, a márka elsősorban a fiatalok körében számít trendinek. Az amerikaiaknál zsinórban a hetedik hónapja egymillió felett gyarapodik az ügyfélszám, és a T-Mobile US ma már a csoport nyereségének 37 százalékát szállítja. De a cég az ügyfél-elégedettség terén is lefőzte versenytársait, tavaly a független fogyasztóvédelmi felmérésen a T-Mobile-t hozták ki győztesnek. Ez fontos tényező, mivel az amerikai piac erősen túltelített, kevés az új belépő, a szolgáltatók immár egymástól szipkázzák el az ügyfeleket. A részvényjuttatás mellett a T-Mobile egyébként minden keddre tartogat valamilyen meglepetést az érdeklődés ébren tartására. Múlt kedden a Dominónál közepes pizzaszeletre, a Wendy’snél ingyenfagylaltra hívták meg a T-Mobile-előfizetőket, és még a Vudu online videotékából is kikölcsönözhettek egy filmet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.