BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nem tetszik a piacnak a hűségidő csökkentése

A távközlési cégek nem lelkesednek a kormány azon ötletéért, hogy két évről egy évre csökkentené a cégek és ügyfelek közötti hűségszerződést. A Vodafone sajtóosztályán elmondták, hogy a javaslat szerinti változás azzal járna, hogy a fogyasztók kedvezőtlenebb feltételekkel vehetnék igénybe a szolgáltatásokat, hisz a szolgáltatásportfólió árazásánál általában kétéves futamidővel számoltak, mind a tarifacsomagok, mind a készülékvásárlás tekintetében. A Vodafone a témában iparági egyeztetést sürget, mert a törvénymódosítás jelen formájában nem járna a fogyasztók számára kedvező változásokkal, ugyanakkor lelassítaná a digitalizáció folyamatát, és nem támogatná a kormányzat azon törekvését, hogy a lakosság mind nagyobb hányada férjen hozzá a digitális szolgáltatásokhoz. Gyakorlatilag hasonló aggályokat fogalmazott meg a Telekom is a Népszavának.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.