Michael Lohscheller, az Opel vezérigazgatója a Handelsblatt lapnak adott interjúban „elengedhetetlen követelménynek” nevezte az uniós szén-dioxid-kibocsátási normák elérését, sőt, az autóeladási célok teljesítésénél is fontosabb feladatként jelölve meg.
Az Opel 2017 nyarán került a francia PSA konszernhez. A márkát a piaci átlagnál súlyosabban érintette a koronavírus-válság,
forgalma az idén több mint a felére csökkent, bár jórészt azért is, mert számos magas szén-dioxid-kibocsátású modellt töröltek a kínálatból.
A PSA technológiájával azonban egyre több elektromos modell jelenik meg az Opel kínálatában is.
Lohscheller a nem eléggé nyereséges modellek feladásával indokolta a lapnak adott interjúban az értékesítési volumen visszaesését.
Kevesebb autót értékesítünk ugyan, de vevőink most többet fizetnek megvásárolt Opeljeikért. Az értékesítési átlagár megemelkedett
- mondta.
A vezérigazgató megerősítette a lapnak az Opel létszámcsökkentési tervét, mely szerint a jövő év végéig 2 100 alkalmazottjától válik meg a vállalat önkéntes felmondáson alapuló program keretében.
Megjegyezte azonban, hogy amennyiben önkéntes alapon nem sikerül a leépítési tervet teljesíteni, akkor a 2025-i felmondási védelem alá helyezett dolgozókról kötött megállapodás „felülvizsgálatára és újratárgyalására kényszerülhetnek”.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.