A francia szuperautó-gyártó értesítette az Egyesült Államok biztonsági hatóságát, hogy visszahívnak egy az országba eladott Bugatti Chiront, hogy megvizsgálják az első vázat rögzítő csavarokat – írta meg az MSN.com.
A laza alátámasztás jelentős veszélyforrást jelent egy ilyen 1500 lóerős járműnél, és növelheti a balesetek kockázatát
– közölte a gyártó az amerikai Országos Közúti Közlekedésbiztonsági Hatósággal (NHTSA).
Meglehetősen ritka, hogy autógyártók kizárólag egy konkrét gépkocsit hívjanak vissza, de egy olyan luxusmárkánál, mint a Bugatti, talán nem meglepő.
A cég évente nagyjából 80 gépet értékesít világszerte.
Az NHTSA adatai szerint évente nagyjából 650 visszahívást regisztrálnak a gyártóktól, ezek pedig 25 millió járművet érinthetnek.
Érdekesség, hogy a luxusmárkák esetében meglehetősen gyakori a csavarprobléma. A Jaguar Land Rover egyszer visszahívott egy 2020-as I-Pace-t, mivel hiányoztak az első ülések rögzítő csavarjai. A Mercedes-Benz hasonló okok miatt hívott vissza egy 2020-as GLE 350-est. A Lamborghininek egy 2021-es Aventador SVJ Roadstert kellett visszahívni, mert a hőcserélőjén nem voltak rendesen meghúzva a csavarok. E miatt az apró figyelmetlenség miatt az olajvezeték menet közben leválhatott volna az egyébként 574 ezer dolláros autóról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.