A Mercedes-Benz rengeteg autó visszahívására kényszerült: 241 861 importált A és B osztályú, CLA és GLA autót hív vissza, amelyeket 2011 augusztusa és 2019 áprilisa között gyártottak – áll a Kínai Állami Piacszabályozási Hivatal közleményében.
Szintén vissza kell hívni a 2014 márciusa és 2019 októbere között gyártott 281 233 importált GLA autót is. A visszahívások november 27-től kezdődnek. Az autókat állítólag biztonsági kockázat miatt kell visszahívni.
Folytatódik a német gyártók vesszőfutása a világ legnagyobb autópiacán. Ezúttal a Mercedes jelezte, hogy apadó kínai eladásai miatt számottevően csökken az idei nyeresége. A prémium kategóriás járműgyártónak a világ legnagyobb autópiacán nem fut jól a szekere, folyamatosan csökkennek az eladásai, s a héten az új generációs autógyártás pionírja,
a BYD is kiszorította őket az elsősorban kínai piacra termelő vegyes vállalatukból,
amely Denza márkanéven forgalmazza tetszetős termékeit. A Mercedes most 7,5 és 8,5 százalék közötti tartományba csökkentette az üzleti évére szóló korrigált üzemi haszonkulcsát a korábban már egyszer módosított 10 és 11 százalék közötti sávból.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.