Az előzetes eredmények szerint a második negyedév során 24 millió Sony Ericsson mobilt adtak el, átlagosan 115 eurós áron. Az első negyedévben 22,3 millió telefont szállított le a cég, az átlagos eladási áruk 121 euró volt. A vártnál nagyobb áresés miatt a cég úgy becsüli: az adózás előtti eredmény éppenhogy eléri majd a nyereségküszöböt. Az első negyedévben a Sony Ericsson 2,7 milliárd eurós bevétel mellett 133 millió euró nettó profitot ért el – olvasható a HWSW-n.
Noha a globális mobiltelefon-piac folyamatosan növekedik, a bővülés szinte kizárólag a fejlődő országoknak köszönhető. A Gartner adatai szerint a Sony Ericsson legfontosabb piacán, Nyugat-Európában 16,4 százalékkal estek vissza az eladások az első negyedévben - ez volt az első eset, hogy a piac csökkent volna azóta, hogy a Gartner 2001-ben elkezdte mérni az eladásokat. A tendencia miatt a Sony Ericsson elvesztette negyedik helyét a mobiltelefon-gyártók globális rangsorában, átadva azt az LG-nek. A japán-svéd vegyesvállalat 7,5 százalékos részesedése 1,4 százalékponttal múlja alul az egy évvel korábbit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.