A társaság élén álló Petr Zaluda szerint a szolgáltatás minőségének javítása a barátságosabb kiszolgálással kezdődik, s ennek fényében máris meghirdette a versenyt a „legmegnyerőbb kalauz” díjért. A PR azonban itt nem ér véget: nyomtatott és online médiumok, hirdetőtáblák, rádiók és fényreklámok fogják ezentúl népszerűsíteni a cseh vasúttársaság új, kedvezményes szolgáltatásait. Nem mintha a CD-nek komoly versenytársai lennének, az ÚHOS említett többszázmillió korononás megróvása is többek között a vasúttársaság versenytársait ellehetetlenítő magatartását büntette.
Márpedig éppen ideje, hogy a Ceské Dráhy összeszedje magát, a Cargo 2007 végi leválása a cégről, önmagában is komoly érvágás volt. Az utasszállítás veszteségeit ugyanis korábban rendszerint a Cargo kompenzálta, a CD-nek idén már egyedül kell gazdálkodnia.
A CD Cargo egyébként évi több mint 90 millió tonna árut szállít, ez az ötödik legnagyobb teljesítmény az Európai Unión belül. Mi több, a szlovák ZSSK Cargo és a cseh CD Cargo a két vasúti teherfuvarozó társaság összevonását tervezgetik, ezzel Németország és Lengyelország mögött az EU harmadik legnagyobb vasúti teherfuvarozója jönne létre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.