Ezzel a meglepő eredménnyel zárult az Adverticum legutóbbi felmérése a magyarországi szoftverhasználatról. A verziószám nélküli böngészőhasználatban a Firefox részesedése 48,9 az Internet Exploreré 46,8 százalék volt. Ez közel 7 százalékos előretörést jelent az előző hónaphoz képest, amiben - ismeri el a felmérés - két fontos tényező is közrejátszott. Egyrészt júliusban hirdették meg a Firefox 3 „letöltés napját”, emiatt az internetezők figyelme fokozottan erre a böngészőre irányult. Másrészt a nyári szabadságolások miatt megnőtt az olyan felhasználók aránya, akik fogékonyabbak az alternatív megoldások iránt. Emiatt elképzelhető, hogy néhány héten-hónapon belül az Explorer ismét visszaszerzi a vezető helyét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.