BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Akciós LCD-k és mobilhívások - Készülnek az olimpiára a cégek

A magyarországi szolgáltató és kereskedő cégek egy része is szeretne profitálni a ma délutáni megnyitóval hivatalosan is megkezdődő pekingi olimpiai játékokból.

 Nemcsak a hivatalos szponzorai próbálnak minél több bőrt lehúzni az eseményről, az egyes csapatok, sportolók támogatói, sőt a szponzorként meg sem jelenő cégek közül is több az olimpiára építi a következő hetek marketingtevékenységét.

Több távközlési vállalat szintén jelezte már, hogy komoly akciókkal készül az eseményre. Különösen a férfi vízilabdázók hátán akarnak följebb mászni a cégek, amelyek között még ingatlanos is van. Jelentős akciókkal vágnak neki a kéthetes ötkarikás játékoknak az elektronikai cikkeket értékesítő láncok is. Nem véletlenül, hiszen az olimpia az idén a második olyan esemény a labdarúgó Európa-bajnokság után, amely megdobhatja például az LCD-tévék iránti keresletet. Más kérdés, hogy sem a szakértők, sem a közvélemény szerint nem okoz majd komoly veszteségeket ez az ajánlat a láncoknak.

A PricewaterhouseCoopersnél úgy gondolják, a magyar csapat összesen 17 éremmel tér haza Kínából, s ezt a véleményt nagyjából osztják a külföldi lapok is, a lakosság azonban legalább húszra számít.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.