Nemcsak a hivatalos szponzorai próbálnak minél több bőrt lehúzni az eseményről, az egyes csapatok, sportolók támogatói, sőt a szponzorként meg sem jelenő cégek közül is több az olimpiára építi a következő hetek marketingtevékenységét.
Több távközlési vállalat szintén jelezte már, hogy komoly akciókkal készül az eseményre. Különösen a férfi vízilabdázók hátán akarnak följebb mászni a cégek, amelyek között még ingatlanos is van. Jelentős akciókkal vágnak neki a kéthetes ötkarikás játékoknak az elektronikai cikkeket értékesítő láncok is. Nem véletlenül, hiszen az olimpia az idén a második olyan esemény a labdarúgó Európa-bajnokság után, amely megdobhatja például az LCD-tévék iránti keresletet. Más kérdés, hogy sem a szakértők, sem a közvélemény szerint nem okoz majd komoly veszteségeket ez az ajánlat a láncoknak.
A PricewaterhouseCoopersnél úgy gondolják, a magyar csapat összesen 17 éremmel tér haza Kínából, s ezt a véleményt nagyjából osztják a külföldi lapok is, a lakosság azonban legalább húszra számít.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.