Bár a vasárnapi versenyt az elmúlt évek átlagánál ezúttal némileg kevesebben követték, így is összesen mintegy 1,46 millió nézőt ültetett a készülékek elé az esemény.
Az F1 világszerte a legnézettebb sportrendezvény-sorozat, az egyedi sportesemények közül is csak a Super Bowl, valamint a labdarúgó világ- és Európa-bajnokság közvetítései tudják felvenni vele a versenyt. Hazánkban a megszokott délutáni időpontokban (két és négy óra között) is átlagosan 1,1-1,3 millió nézőt hoz az RTL Klubnak, az időeltolódás miatt főműsoridőben rendezett futamok esetében azonban ez a szám elérheti az 1,7 milliót is.
Ráadásul a Forma–1 a hirdetők számára is igen jó platform: a száguldó cirkusznak ugyanis kiemelkedően jó célcsoportja van, elsősorban a kereskedelmi szempontból fontos 18–49 év közötti korosztály férfi tagjai követik a sportág eseményeit.
Nem véletlen, hogy a televíziós csatornák hatalmas összegeket fizetnek ki a kereskedelmi jogokat birtokló, Bernie Ecclestone által irányított cégcsoportnak a közvetítési jogokért. Bár az egyes szerződéseket titkosan kezelik, így a konkrét összeget nem lehet tudni, becslések szerint akár 700 millió dollár is befolyhat ebből a forrásból éves szinten.
Hazánkban a Magyar Nagydíj nézettsége általában rendkívül magas, gyakran a főműsoridőben közvetített futamokkal is felveszi a versenyt. Az elmúlt években áltagosan a teljes népesség körében 1,5 millióan kísérték figyelemmel a hazai verseny történéseit, a 18–49-es korosztályban pedig többször is 700 ezer fölött volt a nézőszám.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.