A profithoz a ProSiebensat.1-beli részesedés – már az első negyedévben realizált – eladása több mint 400 millió euróval járult hozzá, a tranzakciót figyelmen kívül hagyva az éves szintű eredménynövekedés 10 millió euró. Az árbevétel – a július 22-én közzétett előzetes adatokkal összhangban – 11,1 százalékkal, 1,342 milliárd euróra emelkedett.
Az árbevétel közel fele a németországi napilapkiadásból származik. A Németországon kívüli piacokon megjelenő napilapok és magazinok kiadói az első félévben 207,9 millió eurós összárbevételt értek el, ami éves összevetésben 6,4 százalékos növekedésnek felel meg.
A digitális szegmens – többek között a print, az online és a mobil tartalmak integrálása eredményeként – hat millió eurós EBITDA-t ért el, több mint kétmillió euróval többet, mint egy évvel korábban. Az eredményhez legnagyobb mértékben a tavaly vásárolt két nagy portál, a ZANOX.de és az auFeminin.com járult hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.