A látogatók 70 százaléka videót is nézett, és mintegy 40 milliószor kattintottak bele cikkekbe vagy mozgóképekbe. Az első magyar aranyat hozó napon, múlt hét pénteken például több mint 146 ezer egyedi látogatója volt az MTV Online-nak, míg a telesport.hu oldalára 116 ezren látogattak el. A Magyar Televízió „harmadik csatornáján” az oldalletöltések száma is ekkor érte el a csúcsot. Az MTV online lapcsaládban 1 millió 952 ezer, a telesport.hu oldalán 1 millió 338 ezer letöltést regisztráltak. A pénteki kenu egyes döntőt 25 500 néző tudta azonos időben, élőben nyomon követni: ekkor az MTV Online-on keresztül bonyolították le a budapesti internetes adatforgalom közel egytizedét.
Az MTV Új Média szerkesztőség csapata az olimpia alatt 2000 cikket publikált és ugyanennyi videót helyezett el a telesport.hu oldalán, hogy az interneten keresztül is minél több sportrajongó magyarhoz jussanak el a legfrissebb olimpiai hírek. Mindeközben a Teletexten száz oldalon keresztül foglalkoztak az olimpiai eseményekkel, emellett pedig napi 5-6 órában feliratozták a sporteseményeket. Ezzel ma az MTV állítja elő az országos feliratozott műsorok összességének felét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.