A cikk szerint a cég a lengyel illetékesekkel szeptemberben tárgyal a beruházás részleteiről. A 400 ezres kapacitású gyár termelése le fogja körözni a Fiat Auto Polandot, amely tavaly 362 ezer gépkocsit szállított ki.
A lap által a kínai cég európai csúcsvezetőjeként említett holland Peter Bijvelds kijelentette: igaz ugyan, hogy ezek az autók nem hasonlíthatók össze a BMW vagy a Volkswagen gyártmányaival, ám olcsón "fene jó autót" kap az ember.
Erről azonban megoszlanak a szakmai vélemények. A Global Insight elemzője, Ian Fletcher a közelmúltban egy interjúban kijelentette, hogy a kínaiaknak óriási erőfeszítésbe fog kerülni az európai piac megnyerése azt követően, hogy szörnyű eredménnyel járt néhány németországi törésteszt.
A német autóklub, az az ADAC által 2005 szeptemberében végzett törésteszt katasztrofális eredménnyel zárult: a Jianling Landwind kormánya felnyársalta a bábut.
Egy tavalyi vizsgálat során a Brilliance gyártmányáról derült ki, hogy az utascella nagyon gyenge: mind frontális, mind oldalsó ütközésnél olyan jelentősen deformálódik, hogy az adható ötből csak egy csillagot kapott az autó. A közelmúltban pedig egy Geely családi limuzin ért el nullacsillagos eredményt.
A Brilliance BS6 modellt aztán újratervezték, és most már az Euro NCAP tesztjén megütötte a háromcsillagos szintet, azonban nehéz lesz megváltoztatni a vásárlók véleményét, amelyet a korábbi negatív publikációk alapján alakítottak ki - jegyzi meg Ian Fletcher.
Három éve Peter Bijvelds azzal állt elő, hogy Jiangling Landwind terepjárókat importál a Bijvelds Import BV által alapított Landwind Europe. Bijvelds akkoriban lapunknak elmondta: rövidesen megkezdené a Jiangling Landwind forgalmazását 50-60 szerződéses magyarországi kereskedőnél.
Azóta néhány jármű valóban forgalomba állt Hollandiában, de csupán egyedi engedéllyel, mert ez a kocsi sem kapta meg az uniós típusbizonyítványt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.