Jim Avignon a “New Pop Art” stílus híve; nemcsak festőművész, hanem tervező, író és zenész is egyben; állandó szervezője az ad-hoc “Ki fél a barátságos kapitalizmustól?” elnevezésű alternatív partisorozatnak.
A művész kifejezetten a New Yorker számára limitált szériás pólókat, ingeket, dzsekiket, pulcsikat és kiegészítőket tervezett, megkülönböztető jegyei az egyedileg tervezett, feltűnő, akár a teljes felületet borító nyomatok. A kollekció darabjai a New Yorkernél már megszokott, 3390 és 10 290 forint közötti áron kerülnek forgalomba a magyar üzletekben.
Az eladásból befolyt bevételek egy részét a gyermekszegénység és más társadalmi problémák ellen küzdő intézmények részére ajánlja fel a művész és a New Yorker.
A New Yorker 25 országban 633 üzlettet működtet, s lsősorban a 12-35 éves fiatalokat célozza meg.
A népszerű tervezőkkel való együttműködés nem ismeretlen a divatláncoknál: a Hennes&Mauritz például Madonná, Stella McCartney-t és Karl Lagerfeldet kérte fel külön a cégnek szóló kollekció tervezésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.