BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A legújabb márka: BGYH Zrt.

Márkaügynökséget kért fel a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. A budapesti fürdőket, többek között a Széchenyi, a Gellért, a Rudas gyógyfürdőket, valamint a budapesti strandfürdőket működtető Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vállalat-megújítási programba kezdett. A Ferenci Tibor által irányított cég új, egységes márkájának megalkotásához a B&P Social Branding márkaügynökséget kérte fel - áll a társaság közleményében.

A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. a Ferenci Tibor vezérigazgató által megkezdett teljes vállalatmegújítási program részeként a cég és a fürdők egységes márkavíziójának, majd arculatának és márkastratégiájának megalkotásával a B&P Social Branding márkaügynökséget bízta meg. Feladata a márka pozíciójának, stratégiájának, víziójának kidolgozására, valamint az ezt támogató teljes arculat kidolgozására vonatkozik.
 
„A fürdőkultúra Budapest és a budapestiek egyik legértékesebb vagyona. Így is kell bánjunk vele: úgy, hogy egyszerre használjuk ki a benne rejlő üzleti potenciált ugyanakkor elérhető élményként és szolgáltatásként ismét tegyük a budapestiek mindennapi rutinjának részévé. Ez részben üzleti-üzemeltetési, részben márkakérdés. A víz adott, most a márkát vonzóvá kell tenni és ezt profikra bíztuk.” – mondta el Ferenci Tibor, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vezérigazgatója.
 
„Számunkra a fürdő szó márka, melyet tartalommal, élménnyel, érzelemmel megtölteni nagy feladat és érdekes kihívás. Hiszünk abban, hogy a workshopokra alapuló módszertanunkkal sikerül a fürdőélményt, valamint a budapestiek e különleges értékét márkavízióvá és mindenki által képviselt márkastratégiává is alakítani.” – mondta Braun Róbert, a B&P Social Branding stratégiai tanácsadója

A budapesti fürdőket, többek között a Széchenyi, a Gellért, a Rudas gyógyfürdőket, valamint a budapesti strandfürdőket működtető Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vállalat-megújítási programba kezdett. A Ferenci Tibor által irányított cég új, egységes márkájának megalkotásához a B&P Social Branding márkaügynökséget kérte fel - áll a társaság közleményében.VGO-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.