A kampány a Windows – élet falak nélkül című reklám spot-sorozattal kezdődött. A rövidfilmeken Bill Gates és Jerry Seinfeld folytatnak kötetlen beszélgetést vásárlásról, cipőkről és általában a jó életről. A projekt következő részeként a Microsoft marketing vezetői büszkén felvállalták a gúnyos mondatot, amelyet annak idején az Apple ragasztott a Microsoft felhasználókra. "I am a PC" olvasható a reklámokban szereplő emberek kezeiben olvasható táblákon. Sőt, az egyik filmen látható mérnök még hasonlít is az Apple által ábrázolt "lúzer" Microsoft userre – írja a New York Times.
A reklámfilmeken Bill Gates is felbukkan, a főszereplők viszont az átlagemberek, közöttük számos Microsoft dolgozóval, akiknek e-mail címét is megtudhatják a nézők (Gates-é [email protected]). "Az Apple sok pénzt áldozott arra, hogy diszkreditálja a cégünket és nevetségessé tegye a PC-t, azzal, hogy ő mondja el rólunk, milyenek vagyunk. Márpedig minden cégnek magának kell meghatároznia, mit képvisel" - jelentette ki David Webster,a Microsoft brand menedzsere.
A kampányt irányító Crispin Porter & Bogusky ügynökség híres arról, hogy ellentmondásos értékeket népszerűsít radikális módszerekkel. Erre példa a Burger King reklámja is, amelyben a magas kalóriaértékű ételeket a "Tedd, ahogy akarod" - jelszóval népszerűsítik. Az iparág vezetői közötti versengés megjelenése a reklámokban mindig nagy kihívást jelent a cégeknek. A tények figyelmen kívül hagyása ugyanolyan gondot jelenthet, mint a túlzott önbizalom. Erre példa az autó bérlésben vezető Hertz és az Avis versengése. Az Avis reklámjának jelmondata: "másodikak vagyunk, keményebben dolgozunk." A Hertz nem várt sokáig a válasszal, reklámjában úgy reagált a kihívásra: "Az Avis évekig azt mondta, hogy mi vagyunk az elsők. Most elmondjuk, miért."
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.