BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Premier League India meghódítására készül

Ha hinni lehet a nagycsapatok vezetőinek, akkor az angol topliga klubjai Indiát szemelték ki nemzetközi terjeszkedésük legújabb állomásának.

A Liverpool kereskedelmi igazgatója szerint az indiai piac "nagyon érdekes" számukra, ám az új piacra lépés üzleti modelljét alaposan meg kell fontolni - adta hírül a sportbusiness.com. Ian Ayre a BritSport Weekly-nek adott nyilatkozatában elmondta, hogy bár Indiában van egy nagyon gazdag réteg, amelyet könnyen meg lehet célozni, ám rajtuk kívül még rendkívül sok egyéb demográfiai csoport is létezik.

Ayre jó példaként említette a licensz-szerződéseket, amelyeken keresztül minden célcsoporthoz eljuthatnak. Így nemcsak sapkákat árulnak 5-10 dolláros áron, de olyan mindennapi termékeket is, mint a keksz, amelyből öt év alatt több mint egymilliót adnak el.

A Tottenham Hotspur vezérigazgatója, Paul Barber még szeptemberben nyilatkozott arról, hogy öt térség került fel expanziós listájukra: India, Kína, az Egyesült Államok, Dél-Afrika és a Közel-Kelet.

A klub számára készített kutatás szerint a Spursnek 20 millió potenciális rajongója van világszerte - ebből közel négymillió Indiában. A februári Liga Kupa döntője Anglián kívül a második legnagyobb nézettségnek örvendett.

Barber és a klub nemzetközi ügyekért felelős vezetője, Fran Jones már járt is Indiában, ahol többek között a legnagyobb cégek képviselőivel is találkoztak.

Barber hosszú távú együttműködési lehetőséget három területen lát: a játékosnevelés, a brandépítés és a kereskedelmi tevékenységek terén. India nagy piac a foci számára, sokan lelkesednek érte, és a Spurs valamilyen módon szeretne ennek részévé válni - vallja Barber.

VGO-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.