BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Íme, a TV2 nyertes marketing eszközei - Fotók!

Kilenc kategóriában hirdettek győztest az idei Golden Dove Direkt Marketing versenyen.

A TV2 tavalyi B2B – a BRANDcare kereskedelmi márka újrapozícionálását szolgáló kampánya és annak kreatívja a média kategóriában szerezte meg a legjobbnak járó díjat.

A tavalyinál is több nevezés érkezett az idei nemzetközi Direkt Marketing versenyre, melynek díját, a Golden Dove-ot kilenc kategóriában vehették át a legjobb direkt marketing eszköztárat felvonultató nyertesek. A Golden Dove díj régióban szerzett elismertségét jelzi, hogy Oroszországból, Ukrajnából és Romániából is érkeztek nevezések.

A TV2 a versenyre a tavalyi B2B kampányának direkt marketing eszközeit nevezte, és nyerte el velük a verseny média kategóriájának „arany galambját”.

A TV2 BRANDcare márka újrapozícionálását célzó kampány alapötlete az volt, hogy megmutassa a márka mögött álló szakembereket - a csatorna sales csapatát - akik nagy tapasztalattal és szakértelemmel rendelkezve szolgálják ki a hirdetői igényeket.

A B2B kampány kreatívjainak alapjául a TV2 legsikeresebb sorozatainak ( Született Feleségek, Doktor House, Jóban Rosszban) kreatívjai szolgátak. A kampány direkt marketing eszközeként a csatorna egy innovatív technológiát – lenticular - alkalmazó füzetet használt, illetve amelynek első lapján a borítón szereplő és népszerű sorozathősök bőrébe bújó márkaszemélyiségek (Doktor Brand Care, Született Brand Care, Jóban Rosszban Brand Care) üzenete olvasható a füzet jövőbeni tulajdonosának címezve a fikciós műfaj stílusában megfogalmazva, annak bevált fordulatait használva: az értékesítők kapcsolat-felvételi szándékát előre jelezve, és egyedi, márkaközpontú hirdetői megjelenéseket ajánlva a partnerek figyelmébe.

A Golden Dove DM versenyen a TV2 mellett a DRAFTFCB, az Ogilvy and Mather, az OS-Direct, a Webimpex Online Ügynökség és a Rope Walker Marketing vihetett haza arany galambot.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.