A játékban résztvevő felsőoktatási intézmények hallgatóinak a feladata, hogy dolgozzanak ki egy-egy Henkel mosó-, tisztító vagy testápoló termékkel kapcsolatos innovatív koncepciót, és készítsenek róla egy kétperces videó filmet.
A magyarországi döntőt jövő tavasszal rendezik, ott derül ki, mely csapat képviselheti hazánkat a nemzetközi megmérettetésen. A nemzetközi döntőben nyertes csapat a Karib-szigeteken nyaralhat, ezen kívül a második és harmadik helyezettel együtt eltölthet egy napot a Henkel düsseldorfi központjában, találkozón vehet részt a vállalat elnökével.
A vállalatról
A Henkel több mint 130 éve gyárt mosó- és háztartási tisztítószereket, kozmetikumokat, illetve ragsztóanyagokat. A cég forgalmának több mint 60 százalékát a fogyasztási cikkek eladása teszi ki, míg csaknem 40 százaléka ipari partnereivel folytatott üzleti tevékenységből származik. A 2007-es pénzügyi évben a Henkel árbevétele 13,074 milliárd euró, üzleti eredménye 1,344 milliárd euró volt. A világ 125 országában több mint 55 ezer alkalmazottal dolgoznak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.