A német fogyasztóvédők nem huszonkét pár műanyag lábbelit vásároltak és tesztelték azokat. A skálán divatos, negyven eurós darabtól ismeretlen márkájú, öt eurós papucs is szerepelt - írja közleményében a Kosár Magazin.
A beszerzett lábbelik hamar kellemetlen szagot kezdtek árasztani, azok az újságírók, akik hosszabb ideig tartózkodtak a klumpák közelében, hamarosan fejfájásról és enyhe hányingerről számoltak be.
A tesztben szereplő darabok közül egyetlen márka bizonyult megfelelőnek, az összes többiben találtak kétes vagy veszélyes adalékanyagokat. Hat márka "hiányos", illetve "elégtelen" minősítéssel meg is bukott a teszt során.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.