Rupert Stadler, az Audi vezérigazgatója szerint fokozatosan fejlesztenék ki az új modellcsaládot az induló A1-es modell 2010-ben történő bevezetésével. Az Audi, amely jelenleg is számos járműváltozatot gyárt, 2015-ig mintegy 40-féle új modell kialakítását tervezi - mondta Stadler, aki közölte, hogy az idén a vállalat teljesíteni fogja az egy millió jármű eladásáról legutóbb novemberben megerősített célját.
Az Audi vezetője ugyanakkor tartózkodott attól, hogy prognózist adjon a jövő évi célról, lehetetlen ugyanis szerinte megjósolni, hogy a konjunktúra mikor éri el a mélypontját. Mint mondta, az Audi is a lehetőségekhez igazgatja a gyártást, de a jelenlegi terv szerint nem módosítanak az öt nappal meghosszabbított év végi szünidőn, nem gondolkoznak rövidített munkaidő bevezetésén, mint azt egyes versenytársaik tették.
A gyártás visszafogása érinti a TT modellt, amely szezonális autó, és a válság következtében a felső kategóriájú A6 és A8 típusokat. Kelendőek viszont az A3 és az A4-es autók. Az ingolstadti cég főként a dízelautók tengerentúli eladásainak bővítéséhez fűz reményeket: új dízelautókkal jelennek meg az USA-ban a jövő év elején és ősszel is, hosszabb távon pedig a dízelek piaci részarányát 15 százalékra kívánják növelni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.