A legnépszerűbb helyek a hazai webáruházak, a legkeresettebb ajándékok a könyvek, mozifilmek és elektronikai cikkek. Az átlagköltés a vásárlók nagy részénél meglepően magas – derüli ki a D-Link közleményéből.
A Millward Brown által végzett felmérés szerint az internetezők 52 százaléka vásárolt vagy akar vásárolni karácsonyi ajándékot valamelyik netboltból az ünnepre. Ez az arány magasabb a Nyugat- és Közép-Magyarországon élőknél, és ami a legérdekesebb, hogy ma már a középkorúak körében a legnépszerűbb az ajándékok online megvétele.
A vásárlók 39 százaléka választja az aukciós oldalakat (Tesz-Vesz, Vatera), és ott a magyar eladókat. Meglepő, hogy az online módon beszerző férfiak fele vásárol ezeken a site-okon, míg a nőknek a harmada sem
A cikk teljes terjedelemben itt olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.