Tavalyelőtt 664 különböző összecsomagolt ajándéknak valót kínáltak az üzletek az ünnep alkalmából, múlt évben már 714-et. Legkedveltebb termék a tusfürdő – értéket tekintve - az ajándékcsomagokban, utána a kéz- és testápoló következik, majd a szappan, dezodor és sampon.
Jelentősen visszaestek viszont a hajformázók a karácsonyi csomagok összeállításában. A beszerzés két csatornára összpontosul. A hipermarket és a drogéria elveszi a kategória piacának 93 százalékát. Figyelemre méltóan sok fogyasztó fordul a drogéria felé; az ott vásárolt csomagok értéke 15, darabszáma pedig 25 százalékkal emelkedett a tavalyi szezonban, az előző évihez képest.
A hipermarketek növekedési mutatói csak egyszámjegyűek: 8, illetve 7 százalék. Az árakkal kapcsolatban figyelemre méltó tendencia, hogy a legdrágább és a legolcsóbb, 860 forintos és olcsóbb csomagok részaránya csökken, egyik évről a másikra.
Legnépszerűbb árfekvés az 1 040 és 3 540 forint között ajándék, mivel elviszi az összes eladás több mint kétharmadát értékben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.