Mindazonáltal Jürgen Rüttgers jelezte, hogy a gazdasági válság miatt terveket kell kidolgozni a jövőre nézve Európában és Amerikában egyaránt. Korábban olyan hírek terjedtek el, hogy a General Motors takarékossági okokból mindenekelőtt a bochumi, valamint az antwerpeni gyár bezárását tervezi, az eisenachit pedig el kívánja adni, és a svéd Saab leányvállalatra is bezárás vagy eladás várhat.
A General Motorsnál előzőleg azt mondták, hogy a költségek radikális csökkentése után az európai érdekeltségek - Opel, Saab és a brit Vauxhall - legkorábban 2011-ben fognak tudni profitot termelni. A német kormány késznek mutatkozik az Opel megsegítésére, de ehhez világos üzleti terveket vár a vállalattól. Rüttgers szerint a támogatás odaítélésének egyik feltétele, hogy a csoport megtartsa négy németországi gyárát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.