Az árbevétel 10,9 milliárd euróról 14,2 milliárdra bővült 2007-hez képest. Az üzemi eredmény 1,8-ról 2 milliárd euróra emelkedett 2008-ban.
A jó eredmények elsősorban a sikeres költségmenedzsmentnek, az alapanyaggazdálkodásnak és a Hanson vállalat sikeres integrációjának köszönhető – véli Bernd Scheifele, a HeidelbergCement vezérigazgatója. A vállalat cementforgalma 87.9 millióról 89 millió tonnára emelkedett. Az építőipari adalékanyagok értékesítése 66 százalékkal 299 millió tonnára ugrott 2007-hez képest.
Folyó évre vonatkozó előrejelzéseket illetően kevésbé optimista a vállalat. A globális recesszió miatt mind a forgalomban, mind az üzemi eredményben visszesésssel számol a vezetőség. Ezért 2009-ben további költségcsökkentési intézkedéseket helyeztek kilátásba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.